fredag 29 juni 2012

Pärlorna flödar

Det är inte så toppen väder ute, men detta väder leder till att man blir en aning pysselsugen. Så idag var det mina indian-pärlor som fick komma fram. Det är så lätt att ta fram mitt pyssel nu eftersom jag har sorterat upp mitt pyssel i olika lådor. Gjorde mina älskade svampar, det är ett sådant lätt motiv och är härligt att göra eftersom de blir så fina, har även gjort 3 andra motiv som ska bli örhängen tänkte jag!

Det är väldigt lätt att hitta lätta och enkla motiv och få inspiration på google, fast oftast blir det att man kopierar ett mönster. Nu ska jag göra 3 svampar till i tre andra färger, det blir gul, lila och rosa. Vad jag ska ha de till får ni se i ett senare inlägg ;) den idén har jag fått från en kompis ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar