lördag 30 juni 2012

Vansbro simmet!

Vansbro kortsim
Start kl 10.00
Sträckan är 1000 meter i Västerdalälven

  • Medalj till alla
  • Priser utlottas
  • Diplom med namn och tid utdelas
  • Du behåller din simmössa
  • Resultat läggs ut på hemsidan
  • Varmdusch finns på området, din klädpåse från starten finns här.
  • Varm dryck serveras efter målgång
  • Mat serveras i vårt mattält
Om en vecka smäller det, då ska jag hoppa i och simma Vansbro simmet med min familj, eller ja kvinnorna i den. Mamma, syster, Emma och jag. 
Var lite orolig över att jag inte skulle få en badmössa när vi simmar loppet. Men det har jag nu kollat upp och är nöjd över att det stod att vi skulle få det. Det är typ därför jag är med, hade de inte haft badmössor hade jag inte ställt upp...
Har inte tränat så mycket inför detta, men jag har badat 2 gånger i år iaf. 
Men har en vecka på mig att komma igång inför loppet, undrar om man tar syster i detta lopp med ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar