söndag 20 maj 2012

Sovrummet

Det är svårt tycker jag att få ett sovrum som man vill ha det, när man inte riktigt vet hur man vill ha det. Jag vet att jag vill ha en annan säng från Ikea, den man kan göra sänghimmel med. Får bli ett inköp senare i framtiden. Här är iaf processen på hur sovrummet börjar att ta fart ifrån att jag flyttade in till nu. 
Kan även säga att halva sovrummet är jag verkligen inte nöjd med. Är det någon som har en platt tv som de vill sänka bort så är den välkommen hem till mig.
Så här såg sovrummet ut innan jag flyttade in för ca 1 år sedan
Det viktigaste i en dubbelsäng är att det är lika sängkläder
Införskaffade mig ett överkast
Lite tavlor kom upp på vägen 
Har köpt på mig ett till överkast och sytt kuddar i matchande tyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar