torsdag 10 maj 2012

Vårruset det första målet

Jag har klarat ett mål i som jag har haft i siktet sen i januari! Måste säga att det känns himla skönt faktiskt.

Kom runt på 28,23 min så det är ju någon minut bättre än på förhandsturen som jag gjorde i tisdags! Hade hoppats på 25 min, men det var trångt, lerigt och mkt stora vattenpölar. I början försökte jag att undvika de men sedan bara sprang jag!

Resultat:
Jag: 28,23 min
Syster 31,24 min
Anna 32,29 min
Inger, Rebecca, Lena 50 min (ca tid)

Det bästa med allt som gör att man får en liten egobost är att jag kom först i mitt lag. Kommer absolut vilja vara med nästa år igen fast då startar jag nog i första ledet! Så att det inte är så trångt och att man kanske har mer chans att slippa slalom. Kände när jag kom i mål att jag hade ner att ge. Nästa år kommer målet absolut ligga på 25 min!
Jag redo och nervös över starten, mest på hur blöt jag skulle bli.
Syster innan start redo att bli slagen av lilla syster
Support klubben, precis vid målgången
1.10,30 var hela laget i mål
Lagkamraterna får medalj
Springarna är nöjda vid målgång
Hungriga vid målgången

Här ser ni min resa i från den 23 april till den 10 maj då jag aktivt tog tag i löpningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar