fredag 4 maj 2012

Dagens runda

Har laddat mental ända sedan igår inför dagens runda, som kommer bli den längsta som jag har gjort hittills. Jag hoppas verkligen på att jag kommer att klara den. Idag tror jag faktiskt på mig själv och om det förtroendet skulle dala ska jag tänka på en kollega på jobbet som tror på att jag orkar. På bilden nedan ser ni hur jag har tänkt mig att springa, det som är härligt med Karlstad är att man kan springa bredvid vatten nästan hela tiden om man vill. Lägger upp resultatet sedan. 

Här ser ni årets karta över vårruset, har tänkt att ge mig på denna imorgon om allt går som det ska.
Nu är kl 8.00 och jag känner mig väldigt sen ut, så nu blir det till att sätta på sig löpskorna och ge sig ut på en tur. satsar på 35 min i tid runt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar