söndag 13 maj 2012

Tack!

Tack för alla presenter som jag fick igår, hade verkligen en kanon dag! Tänkte att jag lägger upp några presenter för att inspirera er till att skapa egna presenter och ge bort, eller bara dekorera de så att de blir mer personliga. Den härliga hemligheten är cellofan, dock är det något jag saknar hemma och måste införskaffa. 
 Fick sparkling wine och godis i en fin skål från
två kollegor på jobbet


 Tror att Elin, Malin och Karin förväntar sig
 lite goda cupcakes av mig. Kul att få
denna korg när det var cupcakes
kallas samma dag som jag fyllde 25 år


 Emelie kommer ihåg hur vi lärde känna varandra ;)
Denna ram kommer att står på sängbordet


Syster har blivit Mary key konsult, så jag fick lite 
grund rengöring. Kanske behöver det
 nu när jag börjar att åldras


Mamma hade fixat ihop ett album på mina 25 år.
Även satt in alla mina lappar som hon fått av mig. 


Fick även mer presenter som smycken från snö of sweden, presentkort på make up store, ljusbricka, mchandskar, sittdyna till hojen, reflexväst till mc, trisslotter, vin, champange, pengar, en dag på selma spa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar