fredag 25 maj 2012

Powerwalk

Jon skulle upp gör tidigt denna Lördag, vilket resulterade i att jag inte kunde somna om. Istället för att ligga kvar i sängen och bara dra denna soliga lördags morgon. Blir så imponerad av alla andra som håller på och tränar och har sig och vill också vara en an de, men det är bara att erkänna att jag har inte den karaktären och kan bli en sådan person tyvärr. Kanske om jag får en personlig tränare, någon i min närhet som vill ställa upp?!?

Inspirerade människors bloggar

Blev iaf en runda på 4,98 km runt klarälven, riktigt varma vindar när det blåste på sandgrundsudden, men det var inte förens efter typ 3,5 km som jag tyckte att det var skönt att gå pga att jag har sådan sjuk träningsvärk på insida/baksida lår från kettelbells i torsdags. Hoppas dock på att denna runda gjorde att träningsvärken släpper en del. 

Vet dock inte om man kan räkna denna runda för pw eftersom jag givk på 9:42 min/km så väldigt fort gick det inte. Är det någon som kan säga mig vad man bör snitta på i min/km när man går en pw?!?

Här har ni en formbild på mig! haha


Härlig runda längst vattnet hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar