måndag 21 maj 2012

Friskare Karlstad

Nu är det dax igen att ta tag i träningen, har förslappat mig något så grymt mycket efter mitt mål med vårruset. Det är svårare att träna när man inte har ett mål i siktet. Det känns som vansbro simmet och tjurruset är så långt bort. 
Igår testade jag på detta med friskare Karlstad då man ska hitta stolpar med nr på och rapportera in så kan man vinna fina priser. Tog med mig hunden ut på en promenad så man kan ju inte påstå att det blev någon träning precis. Tänkte leta upp kontrollerna som fanns i centrum, men hittade ingen utav de 3 som jag letade efter. Ni som har testat detta kan det vara så att de är inne i affärer eller på innegårdar? Blev iaf en kvällspromenad på 1,7 km på 25 min. Inte lätt när man har en hundvalp som ska kissa och stanna hela tiden...
NEJ nästa gång jag ska ut och leta stolpar får kan allt snällt stanna hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar