söndag 6 maj 2012

Statistik

Gör som syster yster och ger er en sammanfattning av veckan. Men här får ni två veckor! Det är då jag började med löpningen på allvar!

V : 17
Löpning x 4 totalt 10,5 km
Pw x 3 totalt 9 km

V:18
Löpning x 5 totalt 15,5 km
Pw x 2 totalt 6 km

Söndagens runda blev 5,5 km det längsta i mitt liv. Men jag sprang inte hela vägen igår utan gick kanske totalt 1 km och sprang väldigt mkt saltare än vad jag brukar! Tror att detta beror på kosten för i lördags åt jag helt okej frukost, sen big Mac Co. Sedan 100 g chokladkaka tror att min kropp inte hade något att hämta energi i från. Var inte nöjd med mig själv under pågående runda. Men när jag kom hem och såg tiden var jag nöjd med mig själv. För denna gång så stämde det med km och tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar